Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с 145 1.4 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми с 145 1.4 тс

    Здравейте колеги , отскоро имам няколко проблема . След смяна на ангренажни ремъци колата започна да пали трудно и като я запаля работи на 3 цилиндъра .Като поработи малко оправя ,при следващото палене пак така .... Другия проблем се появи след смяна на бензиновата помпа . Започна да ми изчезва бензина ,а карам само на газ ,няма течове и спукани маркучи ? Също така като зареждам ми връща от резервоара , трябва да се сипва съвсем бавно . Колата е 145 1.4 тс с обикновена газова
    Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

  • #2
    Гаранция давам , че ангренажния ти ремък не е зацепен правилно ... намери си кадърен майстор , който да ти зацепи ремъка не на око или на белязки а с пети . Връщането на бензин от резервоара съм го чувал от още хора но не съм сиг. точно за какво ставаше въпрос там ако караш и на бензин примерно може да ти е заминала ламбда сонда , дебитомер нещо ... закачи я на диагностика но отново някъде при който си разбира от работата ... моята по едно време беше започнала да гори 30-35 на 100 заради тея неща ... успех
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

    Comment


    • #3
      Карах я на диагностика и ламбда сондата ми е заминала ,но не очаквах такъв разход . Има ли как да меша газ с бензин ? Аааа майстора е зацепил ремъка по белязки . Но като поработи малко колата и оправя ?!
      Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

      Comment


      • #4
        И аз съм на мнение,че не е зацепена както трябва.Както каза Ваката,върви да ти зацепят ремъка някъде с пети и часовник.Аз лично моята си я зажепих с пети без часовник,а с отвертка в първи цилиндър ама не ми е за първи път и знам какво да правя.За газта,щом е с обикновена газова има вариант да пуска едновременно газ и бензин,но трябва да се дави колата.От заминала ламбда сонда колата ще гори доста повече.
        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Psycho87 Покажи съобщение
          Карах я на диагностика и ламбда сондата ми е заминала ,но не очаквах такъв разход . Има ли как да меша газ с бензин ? Аааа майстора е зацепил ремъка по белязки . Но като поработи малко колата и оправя ?!
          Оправя се тя! И как се оправя, сама се презацепва?
          A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

          Comment


          • #6
            Точно за това си мисля ,че не е от ремъка . Колата вече не пали . Нито на газ , нито на бензин !
            Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

            Comment


            • #7
              колега аз си мисля че не е от ремъка понеже ако не е зацепен както трябва най вероятно няма да запали ,а дори и да запали няма да се оправя като поработи малко
              146 1.4 tsparck `98 103

              Comment


              • #8
                Днеска разглобих колата , свещите са поизносени , една пукната лула и маншончето дето влиза в свещта е скъсано . Отделно забелязах ,че и на четирите бубини има пукнатини . Свалихме ангренажния капак и имаше много белязки по зъбните колела 3 тях си идват точно , на двата вала и на коленовия вал , обаче на маховика май няма нищо , ремъка е леко хлабав ? Спуканото маншонче го намотахме с изолирбанд за проба , но колата само пука и не иска да запали
                Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

                Comment


                • #9
                  Помня само, че след като се сменят ролките и валовете са блокирани с петите, ремъка се слага по белезите, освобождава се пружината на обтягащата ролка и тогава се отхлабват болтовете на колелото на входящия вал (колелото с вариатора), за да се намести ремъка точно - колелото леко мръдва в рамките на луфта и обира неравномерното опъване на ремъка. В това положение болтовете се затягат. Дали това има някакво фатално значение не знам, никога не съм го правил сам, нека който е правил процедурата да каже.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                  Comment


                  • #10
                    Аз си зацепвах моята Алфа по следния начин.Развивам двете ангренажни колела на двата разпределителни вала,като предварително съм блокирал валовете с пети.Сложил съм ремъка на коляновия вал.Вземам една дълга отвертка и я слагам в първи цилиндър,предварително съм вдигнал колата на крик и въртя едната гума на скорост за да намеря ГМТ(горна мъртва точка).После слагам ремъка на разпределителните валове като внимавам да не въртя коляновия и чак след това стягам колелата и и опъвам ремъка.
                    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                    Comment


                    • #11
                      Колеги как да направя проверка на датчика на коляновия вал ? Може и от него да ми прави мизерии ?
                      Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

                      Comment


                      • #12
                        Не е от датчика.Ако той е тръгнал да заминава колата ще гасне като е топла и няма да пали докато не изстине.
                        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                        Comment


                        • #13
                          а тези лапички можели да се направят или е по евтино да се купят готови аз я зацепвам моята на белези но все пак е добре да ги има лапите
                          146 1.4 tsparck `98 103

                          Comment


                          • #14
                            По принцип може да се направят при стругар ако имаш други лапи за шаблон.Иначе ги гледах някъде в интернет по 60лв.Имай в предвид обаче,че за 1.4 и 1.6 са едни,а за 1.8 и 2.0 ТС са други.
                            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                            Comment


                            • #15
                              След смяна на свещи и датчик на коляновия вал колата запали , сега има друг проблем . Работи 10 секунди нормално и след това светва дюзата и почва да мени обороти ... някакви идеи ?
                              Alfa Romeo 145 1,4 TS ALFA FOREVER,GOLF NEVER

                              Comment

                              Working...
                              X